Marketing
w Internecie

Digital marketing w Internecie jest niezbędny dla każdego biznesu. Grupę MU wyróżnia przede wszystkim rzetelność: stworzymy strategię, atrakcyjne treści i skuteczne kampanii wielokanałowe oraz pełną odpowiedzialność za nasze działania. Jeśli terminy: omnichannel, smart funnel, SEO, SEM i inne przyprawiają Cię o ból głowy - my zamienimy go w zadowolenie z efektów.

Dlaczego Lead Labs?

Dlaczego Lead Labs?

Świat cyfrowego marketingu potrafi zmienić się z dnia na dzień. Nie ma w nim miejsca na trzymanie się wyłącznie jednej metody, jednego narzędzia, czy kanału promocji. W MU wiemy, że w praktyce oznacza to indywidualne podejście do każdej kampanii począwszy od ustalenia grup odbiorców, przekazu, poprzez wybór kanałów oferujących najlepszy stosunek jakości do kosztów, a na zbieraniu całości rezultatów w zrozumiałej formie skończywszy.

Jesteśmy także ekspertami od tworzenia treści, które angażują odbiorców. Tworzymy zarówno treści tekstowe, graficzne i multimedialne na social media (Facebook, LinkedIn i inne), jak i całe serwisy oparte o skuteczny content marketing. Stawiamy na prawdziwe i wartościowe treści, nie stosujemy tzw. "clickbait-ów" (mylących i wprowadzających w błąd nagłówków), fałszywych treści i spamu - zwykle ich rezultaty są równie fałszywe nawet, jeśli generują ruch.

Social Media we właściwy sposób

Wyobraź sobie, że Twoja marka jest traktowana przez ludzi jak przyjaciel, z którym chętnie się widują, nawiązują dialog, reagują na jego wypowiedzi oraz którego obdarzają zaufaniem. Ostatnia cecha jest tu niezwykle istotna, ponieważ wpływa na całość relacji, a zaufanie wymaga dużo pracy, by je zbudować i zdecydowanie mniej, by je stracić.

Marka - przyjaciel nie jest wcale poza zasięgiem. Nasz zespół prowadząc media społecznościowe tworzy treści nie tylko na temat Twojej marki, ale także jej otoczenia i tego, jak może wzbogacić ich życie, ograniczając ilość treści o charakterze czysto sprzedażowym tak, by wzmacniały konwersję, a nie odstraszały i nużyły.

Właściwy poziom merytoryczny, angażujący storytelling, spójność, odrobina humoru, stworzenie bohatera marki (brand hero) to tylko niektóre z taktyk stosowanych przez nas po to, by ograniczać zakup mediów (wiemy, że Facebook i Google chętnie przyjmą każdy budżet i zapomną o Twojej marce po jego wyczerpaniu), a angażować treścią, która jest tylko Twoja, nie znika i staje się częścią trwałej relacji z odbiorcami.

Content marketing - zaurocz wiedzą

Content marketing - zaurocz wiedzą

Internet pełen jest treści, z których większość nie niesie za sobą użytecznej wiedzy, wartych zapamiętania informacji, czy emocji. W jaki sposób najskuteczniej wzmacniać sprzedaż przy użyciu content marketingu? Nie sprzedając. Nie tylko w mediach społecznościowych kluczowe jest oferowanie wysokiej jakości treści, niosącej wiedzę, emocje i potencjał do bycia zapamiętaną. Materiały czysto sprzedażowe najczęściej ignorujemy podświadomie i klikamy "dalej".

W MU wychodzimy z założenia, że jakość jest ważniejsza, niż ilość, a treść musi mieć odpowiednią wartość, by warto było angażować budżet w jej promocję. Nasz zespół ekspertów wybierze dla każdego biznesu odpowiednią formę: artykuły, materiały graficzne, animacje i wideo, wybierze optymalną metodę publikacji: blog, dedykowany serwis, media społecznościowe, czy tradycyjne.

Digital marketing szyty na miarę

Świat cyfrowego marketingu obfituje w narzędzia, kanały dotarcia do odbiorców oraz możliwości realizacji kampanii. My wiemy, jak się w nim poruszać, potrafimy dotrzeć zarówno do wąskich, niestandardowych grup odbiorców, jak i szerokiej publiczności. Naszą przeswagą jest personalizacja: każdą dużą grupę można podzielić na mniejsze i stworzyć dla nich bardziej przekonujący przekaz.

Działania aktywne wspieramy bardzo mocno narzędziami analitycznymi, dzięki którym trzymamy rękę na pulsie, oceniamy każdy aspekt kampanii począwszy od skuteczności reklam, przez optymalizację strony (pod kątem SEO w przypadku content marketingu oraz by była zgodna z działaniami SEM), oceną przystępności (UX - ang. User eXperience), na konwersji i działaniach podtrzymujących relację skończywszy.